Must on kiva kun on taas viikonloppu.  Mäki alan olee niinku normaali.  Paitsi, että mulla on noit paljaita länttejä mun turkissa.  Ne ei oo mitään kivoja.  Viime viikolla ne langat otettiin siit haavasta veke.  Ei se mitään sattunu ja mä olin taas herrasmiäs.  Mutt olin mä kuiteski ältsin ilonen kun pääsin taas kotiin sielt lekurista. 

Eilen Leevi yritti taas väkisin tulla mun luo, mutt ei se päässy.  Mun äitii ihan säälitti ja se sano sille, että ihan heti kun Reetin karvat on kasvanu, niin sitte saat tulla.  Ai niinkö?  No, kauaks tää kaljuna oleminen sitt kestää?  Mulle ei kukaan koskaan kerro mitään, höh. 

TYTTÖKALENTERIASIAA!
Otin vielä Lean ja Lulun mukaan, kun niitten palvelija ei ollu saanu nettiaikaa, että ne ois voinu ajallaan ilmottautuu.  Nii ja mä oon aina luullu, ett Baker on kolli!  Anteeks kauheesti.  Sen mä otin kans mukaan, kun se halus.  Eli kattokaa ohjeet edellisestä postauksesta ja laittakaa kuvia tulemaan mahdollisimman pian.  Tämän jälkeen en voi oikeesti ottaa enää ketään mukaan.
Kuvien on oltava mulla ens perjantaina, eli annan viel viikon aikaa.  Jos ei sitt ole tullut, jää valitettavasti pois kalenterista.  Mun on pakko laittaa näit määräaikoja, kun noita kuvia on niin paljosti ja sitt ku mä alan tekee, siihen menee aika paljo aikaa ja sommittelu ei oikeen onnaa, ellei kaikki kuvat oo mulla.  Riippuu viel siitäki, ett koska äiti avaa mulle koneen.  Pistäkääs siis palvelijat töihin :D

Aattelin laittaa muutamat kuvat, kun mulle on nyt tää kunnioitusta herättävä arpiki tullu.  Ei nää nyt oo kyl kaikkeist komeimpia, mutt kuiteski näytän kamuille, ett helppoo ei oo tällä kollilla ollu :)

täss näkyy noissa mun etutassuissa noi kaljut kohdat, yäk ku rumat
995733.jpg

näissä mä oon ottamassa syysaurinkoo nuttu päällä
995750.jpg

995752.jpg

sitt äiti otti musta äsken kuvia ja mä en tykänny yhtään, tässä vasta kaljua onkii, mutt onneks ei tartte enää käyttää nuttuu
995811.jpg

 

Hauskaa viikonloppua kaikille kamuille!