Äiti sano, että nyt on juhannus.  Mä en oikeen juhannuksesta tykkää.  No sen takii ku mut aina jätetään sillon yksin.  Ihan tyhmää.  Äiti ja isi lähtee taas reissuun.  Mutt onneks mulla on nyt taas hoitotäti ihan vieressä :).  Leevin mami hoitaa mua.  Tai eihän mussa mitään hoitamista oo.  Kyll mä osaan tääll kotona olla :).  Äiti vaan pelkää, että mä saan jonkuu lentävän paistin ja tuon sen sisälle.  Emmä tajuu mitä pelkäämistä siinä on.  Sehän ois vaan kiva juttu.

Nii ja nyt Leevikään ei enää oo mun kans koko aikaa.  Mun äiti ja Leevin mami tukki ton luukun.  Ja Leevin mami laitto meidän väliin kans verkkoaidan.  Kun Leevi tuli tänne heti ihan mistä vaan raosta :D.  Ja oli koko ajan mun kaa.  Sitt noi palvelijat päätti, ett Leevin täytyy olla joskus kotonakin :D.  Kyll Leevi viel tulee mun luo, mutt ainoostaan silloin tällöin.  Leevi vähä protestoi tätä juttuu, hyvä ettei toi verkko oo räkspoks rikki kun se on yrittäny avata luukkuu :D.

Isi otti musta salaa ikkunan läpi kuvia.  Mä vähän testasin taas aitoja.  Kuulemma mä en sais kauheesti kävellä niillä.  Miksköhän?
679905.jpg

Leevi tuli kans kattoo mitä mä touhuun
679908.jpg

Nii ja mull on nyt suihkulähdekin.  Siit ei voi juoda vettä ku vast sitten ku toi tyhmä vesi lakkaa roiskuttamasta
679909.jpg

Oikein kivaa juhannusta kaikille kamuille!