Äitille.  Se unohti ottaa pakkasesta mun suikalelihapussin.  Eli täällä mä nään nälkää, kun kaikki lihat on vaan jäässä.  Eiks ookki kaameeta.  Äiti onki pitkän aikaa muistanut ton homman, mutta nyt se taas jotenki dementoitu.  Toivon tosiaan, että tää on erittäin väliaikaista.

Muuten olen ollut kyllä ihan kiltti poika.  Eilen kun äiti tuli vasta myöhään, mun oli pakko tunnustaa sille, että mulla oli kova ikävä.  Mä kiehnäsin ja kiehnäsin ja kehräsin äitin ympärillä koko ajan.  Kun se meni sohvalle, mä heti hyppäsin sen viekkuun ja halin sitä hirveesti.  Äitiki kyl hali mua kans.  Sitt me vähä pussattiin, tai oikeestaan äiti se pussas mua koko ajan.  Mä en ihan heti tunnusta, ettei maine mee.  Sitt äiti sano mua koko ajan kultapojaks ja äitin kullaks ja omaks höpönassuks ja maailman parhaaks poikakissaks ja vaiks mikskä.  Kröhöm, juu myönnetään, oli sitä kiva kuunnella.  Mä tiedän, ett äiti rakastaa mua hirveesti ja kyl mä rakastan kans sitä.