Rapsutukset on sitte ihania!  Mä tykkään hirveesti ku mua rapsutellaan.  Joskus äiti aina innostuu rapsumaan oikeen kunnolla, niinku nyt tässä pari iltaa sitten kun mä menin sen sykkyyn.  Mä sain ihan täyshoidon ja että mä nautin, aah.  On ihanaa kun koko pää rapsutellaan ja mun ite ei tarttenu tehä mitään.

Enstekskii pääpuolelta korvien välistä
384931.jpg

sitte leuan alta
384933.jpg

sitte toiselta sivulta
384934.jpg

ja sitte tietty toiseltaki
384942.jpg

ja sitte vielä vähä taaempaaki
384941.jpg

Voi pojat että teki gutaa.  Noi palvelijat on kyllä aika helppo saada rapsuttamaan, sen kun vaan näyttää kauheen ihanalta ja söpöseltä ja menee kiehnaa syliin, niin varmalla tulee rapsutuksia :)

Nyt onki taas ihana viikonloppu eessä.  Saas nähä mimmoset ilmat on, voiskos jo vähä enempi olla ulkona.  Kun viikonloppuna saa muuteski olla enempi, koska isi ja äiti on kotona avaamassa mulle koko ajan ovee.

Eiku railakasta viikonloppua sitte vaan kamuille!