Kirre ja Vieno olivat ystävällisesti haastaneet mut kertomaan 5 outoa juttua musta :).  Nyt on vaan niin, että mä en keksi mitään outoja tapoja itestäni :D.  Mä kysyin ihan äitiltä ja isiltäki, että onks niitten mielestä mussa jotain outoo ja ne sano, että ei mitään ihmeellisempää.  Jos mä jotain outoo teen, niin kuulemma sitä tekee muutkin kattilaiset.  Joten olen pahoillani, en nyt ihan heti voi haastetta ottaa vastaan.  Mutta mä yritän tässä mietiskellä ja vastailla myöhemmin, jos vaikka tulis mieleen.  Tosin äiti sano, että mä oon haka avaamaan laatikoita, jotka on älyttömän painavia ja eikä niissä ole edes ripaa, mistä vetää, mutt mä vaan osaan kuiteski.  Mä en pidä tota outona, vaan fiksuna tapana, hihhii!

No nyt mä alotan semmosen osion hetkeks aikaa kun päivän kissamiete.  Nää on siitä kirjasta, jotka on kissat kirjottanu :).  Ympäri maailman kissat ovat fiksuimpia eläviä olentoja.  Sehän me jo kaikki tiedettiinkin.

Päivän kissamiete:

Koirat ovat koiria,
linnut ovat lintuja,
kissat ovat jumalia.
  
- muinainen oppinut kissa -