Äiti näki äsken ikkunasta, kun naapurin Leevi tuli ulos.  Se meni heti lässyttää sille.  Leevistä on tullu jo iso poika, kyl se kohta on ihan kollikerholainen :).

No, siis meikäläinen veti saunassa unta palloon kaikess rauhassa ja äiti ryysii sinne kaameet vauhtii, ett Reeti tule nyt äkkiä, Leevi on ulkona.  Se hösötti sitä tule-sanaa koko ajan.  No kyl mä sen tajusin jo heti ekalla kerralla, mutt en kai mä nyt just heränneenä noin vaan lähe ravaa.  Lähin mä sitt kuiteski kun äiti niin innoissaan kohkas.  Sitt kun mä pääsin rappusille asti, mä mietin, ett no mitäs ihmeellistä tääl ulkona oikeen on, kun ei ketään näy.  Leevi oli just sillon vähän kauempana.  Mutt kun äiti huusi sitä nimeltä, se heti tuli tohon aidan viereen.  Sillon minäkin sain jalat alleni ja juoksin Leevin luo.  Hih, Leevi yritti ja yritti tulla mun pihalle, mutt eihän se tiätty päässy, kun toss on tota verkkoo.  Se yritti tassuillaan tökkii sitä verkkoo tieltä pois ja sitte se yritti kaivautuu alta ja äiti heti sano sille, että ei Leevi.  Se jopa usko.  Mutt Leevi oli ihan innoissaan kun näki mut.  Mä nyt tiätty olin ihan herrasmiäsmäisesti vaan ja pikkasen nuuskasin sitä ja emmä kauaa jaksanu siin aidalla sitt olla.  Mutt Leevi ois ihan selkeesti halunnu tulla mun luo leikkimään :)  Äiti sai parit kuvat otettuu.

Täss me jutskataan Leevin kans

439233.jpg

Täss me kumpikin yhtaikaa ruvettiin kattoo ketä meidän tiellä oikeen kulkee
439234.jpg

Sitt mä jo hyppäsinki pöydälle kattelee Leevii
439241.jpg

Ja Leevi katteli omalla puolellaan mua
439239.jpg