Äiti väittää, että nyt on siirrytty taas normaaliin elämään.  Mä en niinku tajuu, ett miten niin normaaliin?  Mun mielestä se viis viikkoo kun äiti oli lomalla, oli normaalii.  Sen takii, kun mä pääsin aikasin aamusta ulos ja joinakin öinä ei ees ovee laitettu kiinni, joten mä sain yönki nukkuu ulkona.  Se oli kuulkaas kunnollista kollin elämää!  Ja nyt taas pääsee ulos vast kun äiti tulee töistä, eikä vahingossakaan jätetä ovee auki, vaan meikäläinen kannetaan illalla sisälle ja läntätään ovi kiinni.  Tää on epänormaalia!  Ja äiti kehtaa viel väittää, että mä oon eläny ku pellossa viis viikkoo.  Häh?!  Miten niin pellossa?  Mä mitään peltoja oo nähny aikoihin, ton takapihan vaan.  Höh.

Oon mä kuulemma ollu tuhmaki välillä.  Omast mielest en.  Noku jos Leevin mami on unohtannu sulkee ton meidän kulkuluukun, niin mähän oon hyvissä ajoin illalla siirtyny niitten pihalle, enkä taatusti oo tullu kun käsketään.  Siellä mä sitt hengailin ja tän takia mä muka oon ollu tuhma.  Täytyy vissiin myöntää, ett yhden kerran toi meidän takaovi jätettiin just sen takii auki, kun mä en suostunnu tulee yöks kotiin.  Hih, mull oli kivaa, mutt sitt aamulla kun tulin aamupalalle, mulle hoettiin tota tuhmaa poikaa.  Emmätajuu.

Mun viiksikarvat on huomannu, ett se kesä taitaa olla menny ja syksy tulee.  Ikävä siin mielessä, ett ilmat tulee kylmemmiks ja en mäkään sitt enää viitti niin paljoo olla ulkona.  Tai mun ei anneta.  Joo, niinhän se oliki.  Ei meikäläisen mielipidettä sitt taas pahemmin kuunnella.  Huoh.

Mä oon yrittäny saada tätä koneaikaa jo kauan, mutt kamalasti on ollu kortilla.  Mä yritän tästä eteenpäin vonkata vähä useemmin.

Kaikille kamuille kivaa viikonloppua!

1759634.jpg