Haasteen aiheena on kiipeilijä.  Mähän en paljoo silleen kiipeile.  Mitä nyt semmosiin paikkoihin, mihin ei sais mennä.  Niinku hattuhyllylle.

154131.jpg

Ja sitt tieteskin jos meille tulee jotain outoja juttuja, joihin voi kiivetä, ne on tarkistettava ja testattava aina

1219082.jpg

Mutt muuten mä en pahemmin kiipeile.  Noh, tietty tuoll ulkona tulee joskus kiivettyy terassinki aidoille, mutt siitäki melkeen aina tullaan sanomaan, en tiä miks.

 

Mä en oo pahemmin saanu koneaikaa kun toi äiti on vaan töissä ja töissä ja meikämanne vaan palloilee tääll itekseen.  Yks ilta kyl Leeviki tuli taas mua kattoo.  Ihan itekseen se aidan läpi taas tuli.  Isi katto ikkunasta, ett Leeviki on pihalla ja äiti sano, ettei se sitten kauaa kestä kun se on meillä.  Ei menny ku pari minuuttii niin Leevi juoksi sisään :)  Ja sitt me juostiin ulos ja sisään.  Aika pian Leevi joutu takas kotiin, mutt ehkä se taas viikonloppuna tulee.

Mä oon aatellu nyt nauttii viikonlopusta kun vihdoinki äitiki on mun kans kotona.  Kamuille kans leppoisaa viikonloppua!