Ihan ihme päivä tänään.  Äiti kun tuli kotiin, pääsin ihan ookoo ulos ja sain suikalelihaa, mutt sitt äiti vaan meni sänkyyn peiton alle.  Höh.  Ja sitt se puhu ihme matalalla äänellä mulle koko ajan. No, selkishän se sitt sen verran mullekin, että äitillä oli taas kurkku ihan älyttömän kipee ja sitä palelti.  Mua ei paleltannu.  Mutt äiti koko ajan oli laittamassa tota ovee kiinni.  Mä vaan ihmettelin miks varten, kun se kerran suurimman osan oli tuoll makkarissa.  Mut sitä vaan palelti.  Mä sitt yhess vaiheess menin sen viekkuun kun aattelin, että se siitä lämpenis.  Ja kyll se haliki mua ja sano, ett mä lämmitän sitä mukavasti ja mä oon maailman paras poikakisu.  Kits, mä tiedän jo.

Äsken äiti ja isi kävi tuoll parkkiksella.  Se niitten kaveri, joka oli viikonloppuna kylässä, tuli näyttää sen uutta autoo.  Ja yhdes naapurissa on uus koiravauva Jade.  Se on semmonen onnimanni...tai dobermanni tai joku.  Isiki oli uskaltanu olla sen kans, kun se oli niin pieni, vaiks se muuten pelkää koiria.  Sitt ku ne tuli takas, isi hoki mulle, että tuus haistelee isin kättä, mille haisee.  Pakkohan mun oli mennä, ku se niin halus.  Piti sitt nyökytellä isille, niinku se olis hiffannu suurenki jutun, että juu niin haisee kuule nyt koirulille.  Huoh.  Että noi on välillä yksinkertasia.