Nyt on kyl ollu aikastes kuuma.  Mä yritän koko ajan ettii jotain viileempää paikkaa, mutt ei mistään meinaa semmosta löytyä.  Öisinki mä vaan käyn vähä pusuttelemassa äitii ja isii, mutt sitt meen lattialle maate, ei voi olla sängyssä, kun heti tulee kuuma.  Hih, ne joutuu pyöriskelee kuumissaan siell sängyssä, kun ne ei jostain syystä haluu tulla lattialle nukkuu.

Hitsi, Leevii ei oo tänään näkyny.  Niill on vaa ovi kiinni ja mä oon jo muutamaan kertaan menny tohon luukulle kattelee, ett eiks se jo tuu.  Mutt ei vaan tuu.  Sen mami on varmaan jossain, kyl Leevi muuten tulis.

Äiti on monta kertaa yrittäny ottaa meist videoo, kun meill on rallit päällä.  Mutt heti kun se tulee sen kameran kans ulos, me lopetetaan juokseminen.  Sitt se on ihan höh.  No ei kai me nyt ruveta mikskään rallimannekiineiks.  Mutta tässä on yks tooooosi tylsä video, kun mä juon vettä.  Vähän ennen me just oltiin vedetty rundii tuoll pihalla, mutt ei äiti siitä saanu siis taaskaan kuvaa.  Mutt mä tykkään tost meidän suihkulähteestä, siin on aina paljo juomista :D

Janon sammutus

Lämmintä viikonloppua kaikille kamuille!