Tällä kertaa kissakuvahaasteessa on aiheena komea/kaunis.  No, se tuotti mulle vähän vaikeuksii ettii kuvaa, kun mä oon aina komee, mutt kuvissa mä oon aina vaan ihana söpöläinen.  Kuiteski haluun nyt osallistuu, niin laitan muutamat kuvat, jotka on jo täss blogissa esillä, mutt nyt siis vähä isompana vaan

283577.jpg

99875.jpg

ja vähän taiteellista komeutta kans

381624.jpg

 

Ja vähänks on ollu kylmä!  Mä en eilen ollu ulkona ku yhteensä viis minuuttii.  Ei kyenny 24 asteen pakkasessa olemaan.  Hui!  Onneks täällä kotona on kuiteski lämmintä.

Ja muuten, äiti kävi toss yks päivä taas hakemassa mulle naksuja.  Nyt se löysi ekaa kertaa Almo Naturen naksuja.  Ja toi tiätty mulle ja sano taas, ett sopii syödä, oli sen verran tyyriitä.  Mitä on tyyriitä?  No, kuiteski, arvatkaas mimmosta oli ekat maistaa, ku äiti seisoo tikkana vieressä ja kattoo, että meneekö niitä mun suuhun vai ei.  Höh, ei minkäänlaista ruokarauhaa.  Ekan naksun mä kuulemma olinki silleen varovasti irvistellen ottanu suuhun.  Väittää siis äiti.  Mutt ne oliki hyvejä ja niitä mä nyt oon sitte naksutellu.

Mistä muistuki mieleeni, mihin sitä menis piiloon, äiti varmalla antaa mulle kohta sen vikan satsin sitä yököttävää matolääkettä.  Pahus kun se aina löytää mut...