Nyt on sitten vappuaatto, jolloin on lupa juhlia - myös kaikki kissat saa bilettää.  Kerta äiti sano silleen, niin silleen se sitten on.  Emmä kyl meinaa mitenkään bilettää, mitä nyt vähän jutskailen tavalliseen tapaan naapurin Leevin kaa.  Eikä äiti ja isikään mitään biletä, isi tulee niin myöhään töistäki.

Sitt ihmisillä on semmossii vappuruokiiki, joita syödään vaan vappuna.  Mä en saa vappusimaa, enkä mitään vappuruokaakaan.  Kun kuulemma kissoilla ei oo semmosii.  No en mä munkista ja simasta ja tippaleivist välitäkään, yäk.  Eikä kyl äiti ja isikään.  Mutta jos suikalelihaa tulee kiitettävästi, mä oon ihan tyytyväinen.  Äiti meinaa tehä jotain kinkkukasvispiirakkaa isille ja itelleen.  Onkse sitt muka jotain vappuruokaa?

No, mä nyt kuiteski menin heti ulos, kun äiti tuli töistä.  Sitten se touhus jotain täällä ja vähän ajan kuluttuu se yritti huutaa mua sisälle.  Ei mua hotsittanu.  Vähän ajan päästä se tuli taas huutelee.  Sillon mä olin just pissalla.  Ja taas vähän ajan kuluttuu sama juttu.  Ei mua hotsittanu.  Jotain äiti selitti, ett tuu nyt kattoo, mitä äiti on sulle laittanu.  No ei mua hotsittanu.  Kun se sitten ties monenneko kerran tuli tohon ovelle, mä lopulta päätin tulla sisään kattoo, ett mikä nyt on niin tärkeetä.  No joo, ai noi jutskat, mitä se mulle aina änkee vappusin.  Ei mua hotsittanu.  Pitäis äitin jo tietää, ett mä oon iso poika, ei mua enää silleen leikitytä.  Otti se parit kuvat kuiteski.

Täss mä istun pihalla ja sanon sille, ettei mua hotsita tulla sisälle
553492.jpg

Tämmöstä vappukrääsää mul on tällä kertaa
553495.jpg

Pakkohan niit oli sitt äitin mieliks vähä tutkii
553496.jpg

553498.jpg

Sitt mä lähinki taas ulos.

Äiti halus laittaa vielä vuoden 2005 vapusta kuvia, silloin mä oon viimeks mun huiskalla leikkiny.  Mä en nyt välttämättä ois näit kuvii halunnu tähän, mutt antaa äitin nyt laittaa, nii sill on hyvä mieli.

549986.jpg

549987.jpg

Ja enää silloinkaan mä en repiny sitä ihan silpuks, joten toi tänvuotinen huiska on se sama vuoden 2005 ja 2006 mulle annettu huiska :)

Nuorempana poikana mä tosiaan revin sen ihan särkipoikki koko huiskan.  En ees muista miltä vuodelta tää kuva on
553531.jpg

Nyt riittää jo äiti!  Ei enempää kuvia!  Anna mun kirjottaa tää loppuun rauhassa!  Kits.

No, ei mulla oikeestaan enää ookaan muuta kuin että kaikille kaikille kamuilleni          

Glitter and MySpace Layouts