Huhhuh, kaikkee sitä sattuu ja tapahtuu meikäläiselle.  Nykysin mä en ees kerkee tänne paljoo kirjottelee, ku mulla on kaikenmoista hommaa ton pikkuveikan kans. 

Mutt yks juttu mun tarttee kyl kertoo ihan ehdottomasti.  No ku äiti oli laittanu suikista sulamaan tiskipöydälle ja enhän mä koskaan siihen koske, ennen ku äiti antaa sitä mulle sohvalla.  Äiti oli ulkona touhuumassa ja sitt se tuli sisällä käymään ja hämmästy ihan kaameesti.  Suikalelihapussukka oli keittiön lattialla ja se oli revitty auki ja siin oli enää kaks suikaletta jäljellä!  No, äiti arvas, ett kuka on käyny varkaissa, Leevi tiätty :)  Kun mä en semmosta oo ikuna tehny, enkä tee, mulle nääs pitää tarjoilla se silleen hianosti.  No, äiti vaan naureskeli ja otti pakkasesta uuden pussukan sulamaan ja piilotti sen niin, ettei Leevi nää :)  Sitt se sano Leeville, ett onkos massu nyt täys.  Ei tainnu olla, kun mä sitt vihdossa viimein sain suikista, se oli kans heti sohvan vieressä oottamas lisää.  Kun se kans tietää, ett mä syön siin sohvalla ja äiti sille aina parit palaset heittää sinne lattialle.

täss Leevi on tulossa vakaasti sohvan viereen
1556789.jpg

Mä olin niinku sitä mieltä, ett se on jo saanu tarpeeks suikista
1556791.jpg

Sitt me ollaan Leevin kaa vaa hengailtu kaiket illat ulkona.  Välillä vedetty spurttia ja välillä nukuttu terassituoleilla.  Kaikkee touhuu kuiteski on koko ajan ulkona.  Mä haluisinki olla vaan koko ajan pihalla, mutt aina mut illalla väkisin kannetaan sisälle.  Hih, viime viikonloppuna äiti jo melkeen vääns itkuu, kun ne ei isin kans löytänny mua pimeessä mun pihalta.  Ne luuli, ett nyt mä oon karannu.  Sitt isi haki fikkarin ja laitto sen valon Leevin pihalle ja näki kaks kiiluvaa silmää.  Hihi, minähän se siellä, olin vetäny ton luukun edestä ton verkon veke ja päätin mennä hengailee Leevin pihalle.  Noh, sai ne mut sitt houkuteltuu sielt omalle pihalle ja heti lämähti takaovi selän takana kiinni, hmph.

täss mä loikoon eteisessä, kun just oltiin ravattu Leevin kaa
1556785.jpg

ja täss Leevi oleskelee mun teltassa
1556782.jpg

Nyt parhaillaan ne koirulit on taas tuoll naapurissa.  Että niistä lähtee ääntä.  Siellä ne juoksee rivissä ja räksyttää meille, mutt ei me pojat paljoo välitetä.  Me vaan pidetään huolta meiän reviiristä ja tuijotetaan ne koirulit veke aidan vierestä.

1556787.jpg

Just Leevin mami kerto mun äitille, että Leevi lähtee huomenna taas reissuun.  Ne menee maalle ja tulee vast sunnuntaina.  Huoh, mulle taitaa tulla aika yksinäinen viikonloppu.  Mutt mä salaa taas vetäsen ton verkon luukun edestä veke ja karkaan Leevin pihalle, hihi.  Saa taas äiti ja isi haeskella mua :)