Mä taas hoidin Leevii.  Eli olin lapsenlikkana.  Tai enhän mä likka oo, mä olin siis lapsenhoitajana :).  Leevin mami lähti taas johkii perjantaina ja tuli eilen myöhään vast kotiin, joten tiätty mä sitt katoin pikkuveikan perään.  Se sai nyt kans juosta ulkona aika myöhään, oli aika jänskää kytätä pimeessä hiiruloita.  Ei niit kyl tullu.  Ja sitt me oltiin yhes vaiheessa nukkumassa mun äitin ja isin sängyssä molemmat!  Mä olin isin puolella ja Leevi äitin puolella sänkyy.  Ja äiti ja isi katto, että voi hellanlettas noita poikia.  Miten niin hellanlettas, höh.  Raavaita jätkiä me ollaan, mutt välillä on pakko ottaa unta palloon.  Isi yritti ottaa kuvaa meistä, mutt just silloin kameran patterista meni virta ja se kamera ei toiminnu.  Ja kun kamera taas toimi, me oltiinki jo ulkona, hihhii!

Tänäänki me jo ollaan Leevin kans oltu pihalla.  Huomenna sitt vissiin päästään vast illemmalla, kun noi palvelijat menee tienaa suikisrahaa.  Ihan hyvä tietty ett meneevät.  Ei ainaskaan sitt pääse nälkä kurnii meiän pikku massuja :)

Mukavaa viikkoa kaikille kamuille!

1923143.jpg