Enkä oo syyllinen!  Siis heti mua aletaan kattoo sillä silmällä jos jossain on linnunsulkia.  Äsken Leevin mami puhu mun äitin kans ja se sano, että Leevi on syöny linnunsulkia.  Niitä oli niitten pihalla.  Noo, siis jos ne linnunsulat on niitten pihalla, miten mä voisin olla syyllinen?  En kai mä nyt ottais jotain lintuu kiinni ja heittäis sitä ton aidan yli Leeville?  Sitäpaitsi jos mä otan lentävän paistin, mä saletisti tuon sen sisälle.  Tai jos nyt vaan joltain linnulta on lähteny muutamat sulat ja ne on sattumalta tippunu Leevin pihalle?  Tai vielä parempi, jos Leevi on ottanu mun opit niinku käytäntöön?  Ja melkeen jo saanu yhen lentävän paistin, mutt ei viel ihan onnannu, vaan sai vaan muutamat sulat?  Hihhii!  Mä uskon tähän vimoseen vaihtoehtoon.  Se kun on vasta oppipoika, ei voi vaatiikaan, ett heti onnais koko paisti.  Päällykset ekaks :)  Mutta hyvään suuntaan menossa se on, juu-u, kannattaa teoriatietoja koklata käytännössä.

Silti mua katotaan, että oonko mä ollu asialla.  Höh.

Ja mun oli pakko taas laittaa tohon kommentointiin toi sanatarkistus, kun hetkeks otin sen pois, mulle on tullu vaiks mimmosii höhläkommentteja taas.  Höh sillekin.