Mun äiti on ollu raato koko päivän.  Ei se oo oikeen oma ittensä vieläkään.  Aamulla se halas arabaialaistaki ja huus jotain Yrjöö. Emmä ainaskaa tunne ketään semmosta tyyppiä.  Ihme juttu.

Mutta äiti sitt kerto, että niillä oli ollu tosi kivaa.  Niin varmaan joo.  Leksalle terkkuja täältä, oon mä saanu sun viestis :)  Yöllä kun äiti tuli kotiin se selitti mulle kaikennäköstä ja me kateltiin yhdessä isin kanssa kaikki kuvat.  Näyttiki siltä, että niillä oli kivaa.   Ja kiva, että mun lähettämät jutskat kelpas :)  Ainaski Hössölle :)  Mutt äitin ois pitäny tuoda ne hiirulot kans mitä mä käskin.  Mutta eihän se mitään muista.  Se on vähä tommonen.  Mä laitan tähän parit kuvat MUN kamuista.  Hih, toi Hössö on aika likka!

Täss on tää MUN kamu.  Aika staili jäbä vai mitä
267096.jpg

Tää on hyvä ku Hössö hyppäs tollaselle seinällä olevalle hyllylle.  Äiti oli nähny ku se hyppäs ovenki päälle.  Mahtava kimuli
267098.jpg

Ja täss MUN kamut ottaa pienet painimatsit
267094.jpg

Noist ihmisistä mä en laita kuvia, on ne sen verran kaameen näkösiä.  Ne muuttuu aina ihan kummallisiks ja meluisiks ku ne ottaa hihitysjuomaa.

Kait mun täytyy taas mennä hoivaamaan tota äitii.  Mä oon joutunu koko päivän paapomaan sitä.  Kai se huomenna on sitt taas jo parempi :)