Hitsit kun mä oon oottanu että tulis viikonloppu ja nyt vihdoinkin se on edessä.  Tää on ollu ihan kummallinen viikko.  Äiti on koko ajan tullu kamalan myöhään ja mä oon täällä palloillu yksistäni.  Tai vetäny unta palloon. happy0059.gif

Sitte ku äiti on tullu me on kaameesti halittu.  Ja sitte mä oon saanu hepuleita.  Tai äiti väittää siis hepuleita, mä edelleenkin väitän niitä liikunnaks.  Äiti sano, että kohta noi hiirulot lähtee kyll johkuu muualle, kun mä hyökin sen hiirulokasan päälle, ne lentää ympäriämpäri joka paikkaan ja sitte äiti ja isi vahingossa astuu niitten päälle ja sitte ne huutaa auts.  Hih.  Eilenki just kävi niin. Vähänks mulla oli kivaa siin kohtaa.

Nyt äiti sitte lupas, ettei se liikauta yhtäkään lihasta ulos ku pakosta koko viikonloppuna, se on vaan mun kans.  Ja isi kans, kun se on kamalan kipee.  Mutt silti se vaan on töissä, vaiks eilenki sillä oli kuumetta.  Mutt viikonloppuna seki vaan lepäilee ja parantelee itteensä.  Ja äiti lupas mulle kaikkee hyvää.  Mä sain jo parit silakat (paloteltuna tietty) ja sitte mä saan kuulemma munuaisii ja suikalelihaa (no tottakai, se on must-juttu).  Eli nyt on asiat taas mallillaan.  Syödä ja maata - se on sitä oikeeta kissan elämää!  Ja pienet hep... eiku liikunnat aina jossain välissä.

Oikein mukavaa viikonloppua kamuille!