No nyt mä vastaan mulle heitettyyn haasteeseen.  Ilmoitan vaan, että nää on äitin ja isin kehittämät jutut, mulla ei oo mitään tekemistä tän listan kanssa :D.  Hössö jo yhden keksikin, joten:

1. Kun mua ahistaa esmerkiks se, että mua ei päästetä ulos jostain älyttömästä syystä, mä meen ja puren mun stressipahvilaatikkoa.

2. Kun mua taas ahistaa joku juttu, esmerkiks se, että mua ei päästetä ulos jostain älyttömästä syystä, mä myöskin meen mun ainoaan kiellettyyn paikkaan, elikäs eteisen hattuhyllylle.  Sit mä vaadin, että mut tullaan hakemaan sieltä pois.

3. Mä tykkään kauheesti seurata vesipisaroitten juoksua kylppärin lattialla.  Me isin kans aina yhessa katotaan niitä, kun isi on ollu suihkussa. (ja isilläkö ei oo outoja tapoja?)

4. Sit mä joskus ihan ilman järkevää syytä saan ihme hepulin ja juoksen ulkoota tuhatta ja sataa sisälle ja samaa vauhtia taas takas.

5. Ja mä kuulemma puhun koko ajan.  Pälätän ja pälätän, olin sitten ulkona tai sisällä.  Vaikkei olis juttukaveriikaan.

154129.jpg

154131.jpg

Päivän kissamiete:

Joskus säälin palvelijaani.
Herätän hänet
kello 2 yöllä mennäkseni ulos,
kello 4 yöllä päästäkseni
takaisin sisälle ja kello 6 aamulla
saadakseni aamiaista.
Jos hän herättää minut vahingossa
imuroidessaan, minä raivostun ja
murjotan tuntikausia.

   - Pörri -