Hupsista keikkaa, onpas mulla ollut tänään tohinaa.  Olen touhunnu vaiks mitä, enkä ollu yhtään vihanen, vaiks äiti ja isi taas otti mut sisään, kun ne meni kauppaan. Eihän sitä voi vihanen ollakaan, varsinkin kun niillä oli taas tuliaisia mulle.  Äiti oli postissa käyny hakemassa yhen paketin ja siin paketissa oli semmonen joku tilaajalahja.  Emmä tiä mikä se tilaajalahja on, mutta kuiteski se oli semmonen iso päiväpeite.  Äiti oli heti aatellu, että se antaa sen mulle.  Jess!  Sitt äiti oli ostanu semmosen kirjan, missä on aforismeja ja mietelmiä kissojen suusta.  Se oli ihan hyvä, mä luin sen jo.  Mä päätinki, että mä kirjotan niitä mun kamuille kans tiedoks.  Kunhan mä nyt keksin, laitanksmä joka päivälle oman aforismin vai teenksmä siitä ihan oman sivun.  Mun tarttee viel suunnitella.  Mutt mä näytän nyt parilla kuvalla mimmonen se peite on.  Noissa kuvissa on häthätää isi kyhänny mulle semmosen teltantapasen.  Sen peiton alla on mun mökki, Hipsu-hiirulomatto ja pahvilaatikko :).  Isi sano, että ajan kanssa se kehittää mulle jonku hianon jutskan siitä peitosta.  Kivaa!

Mä oon tässä sen peiton alla
152031.jpg

Näissä mä oon sit ihan näkyvissäkin
152039.jpg

152037.jpg