Sinne se pujahti se viikonloppu taas ja kohta on tää maanantaiki ohi.  Muuta mainittavampaa ei tapahtunu viikonloppuna.  Eilen kaikki vaan löhös ja mäkään en viittiny paljoo olla ulkona.  Minäki vaan nukuin ja söin :)

Isi oli aika väsyny niitten juhlien jälkeen ja se heräs vasta yheltä päivällä.  Me ei äitin kans kumpikaan kuultu ku isi tuli kotiin, me oltiin jo unten mailla.  Mutt sitte vihdoin ku isi heräs, mä pääsin antaa sille sen isinpäivälahjan.  Hih, äiti nosti mut syliin ja sitte se laitto mun etutassuun roikkumaan semmosen lahjakassin ja sitt me mentiin viemään se isille.  Isi oli kauheen ilonen kun se sai multa lahjan.  Mä olin tällä kertaa käskeny äitin ostaa sellasen Mikado-pelin.  Siin on paljo tikkuja ja sitte ne tikut pitää pudottaa pöydälle ja yrittää noukkii yks tikku kerrallaan ilman, että muut tikut liikkuu.  Vähä samanlaista hommaa ku se viimevuotinen Huojuva torni -lahja.  Mutt tää oli aika paljo vaikeempaa jo heti alussa.  Mun tassut ku yritti ottaa tikkuu, ainaski 10 muutaki liikku.  Emmä sit viittinykkää enempi pelata, must se oli tyhmää, kun sitten piti antaa vuoro toiselle, jos epäonnistu.

Ja sitte äiti paisto lettuja!  Isi sai 'aamukahvin' kans lettuja ja vadelmahilloo ja memmavaahtoo.  Mä vaan vähä maistoin lettuja ja pikkasen nuolasin memmavaahtoo.

Että semmosta.  Nyt mä painun pihalle kattelee.