No nyt mä voin jo kertoo :)  Me puhuttiin isin kans toss aikasemmin, ett mitä ostettais äitille ja sit me päästiin yhteisymmärrykseen.  Eilen ku isi tuli töistä, sill oli etusynkkärilahja :).  Eli kukkia.  Isi sano äitille, ett nää tulee nyt etukäteen, ku ne pitää laittaa veteen.  Äiti oli ihan ett voi hyvänen aika, mihin mä nää saan mahtumaan.  Kun se oli työkavereilta jo saanu yhteensä 30 tulppaania. No pienen pähkäilyn jälkeen se löys sopivan maljakon.  Tämmönen muhkee kimppu me isin kans ostettiin

351975.jpg

Tänään äiti sitt sai varsinaisen lahjansa.  Meill oliki siinä aikamoinen funtsiminen, mutt sitt isi sano, ett ostetaan korvikset, vaiks äitillä onki aika monta jo ennestään.  Mä sitt suostuin. Korviksista mull ei oo kuvaa, kun ne on jo äitin korvissa :)  Ja mä ymmärrän hyvin, ettei niist nyt saa ottaa kuvaa, koska sitt tulis äitin naamaki ja jos se näkyis, se ois aika kaameeta.  Äiti ei oo yhtään niin hyvännäkönen ku mä :).

Mutt eilisestä vielä.  Mä sain ihan kiitettävän nopeesti kyl suikalelihaa, ei siinä mitään.  Mutt joteski se normaalipussukka ei riittäny mulle ja mä oisin halunnu lisää.  Mutt äiti vaan höpötti, ett poika kulta, sä oot syöny jo tän päivän annoksen.  Juu niin varmaan olinki, mutt oisko se nyt ollu hirveen kauheeta saada pikkisen enempi?  Oli ilmeisesti.  Kun en saanu.  Ja tämmöstä naamaa mä sitt näytin äitille.

352001.jpg

Mukavaa viikonloppua kaikille karvatassuille!