Huhhuijakkaa.  Meillä tohotettiin eilen.  Tai siis äiti kait enempi tohotti.  Se teki jotain hyvää ruokaa ja sitten ne isin kanssa söi sitä uudelta pöydältä.  Minä sitten siihen, että jos teillä on kolmen ruokalajin ateria, missäs se mun kolmen ruokalajin ateria viipyy?  Ja saa mullekin laittaa kynttilöitä.  Ja kattaa kauniisti.  Mutta kuinkas kävi?  Mä sain alkusalaatin kaloista parit biitit.  Ei kaunista kattausta, tohon vaan lattialle läntättiin.  Kynttilöitä ei näkyny mailla halmeilla meikäläisen lattiapöydässä.  Tää ei oo tasa-arvoo, sanon mä.

Sitten kun ne oli syöny, ne meni sohvalle muka kattoo telkkuu ja kumpikin nukahti siihen, kun oli massu niin täys.  Toisten massut on täydempiä ku toisten *puhisee*.  No mä sitt aattelin mennä kans maate, tulin ulkoota sisälle ja menin äitin sänkyyn.  Isi heräs ekana silt ruokalevolta ja arvatkaas mitä se näki ulkona!  No se siili oli taas mun pihalla!  Isille tuli hirvee kiire herättää äiti ja sitt se kävi äkkii kattoo oonksmä ulkona.  No kun se huomas, etten ollu, se laitto äkkiä oven kiinni, etten pääsiskään.  Mä onneks nukuin ihan sikeesti täss kohtaa.  Sitten ne katteli ikkunasta sitä siiliä.  Se ihan selkeesti haluu tulla mun pihalle asumaan.  Anteeks vaan, tää on mun piha.  Jos tänne tullaan, mä haluun vuokraa.  Niinku esmerkiks hiiruloiden muodossa.  Viikkovuokra olis semmonen yks hiirulo.  Aika edullista, eikö?

Toivottavasti tänään saan minäkin jotain namia ruokaa.  Ulos pääsin jo aika aikasin, joten ihan mukavalta tuntuu.  Nautinnollista viikonloppua kamut!

Päivän kissamiete:

Kotini on siellä missä on suuri
parivuoteeni.

   - Pullukka Felix -