Nyt on kalenterin tekeminen silleen hanskassa, että parit pohjat on jo tehty.  Mä koklasin lähettää sen mun omaan mailiin ja tulihan se, mutta hotmail sano, että tiedostossa on virus ja ei avannu sitä.  No me vähä ihmeteltiin äitin kans, ett miten niin virus, ihan ookoo ohjelmahan toi on.  Sitten tehtiin niin, että lähetin sen mun hotmail-sähköpostista äitin sähköpostiin (joka ei oo hotmail) ja siellä se pyys tallentamaan.  Äiti tallensi kansioonsa ja sitten sen sai auki ihan jees.

Ja se, miten mä saisin sen tänne blogiin, ei oo hajuakaan.  On yritetty, mutt ei onnaa.  Noh, onhan tässä vielä aikaa.  Ja kun se tuli sähköpostiin äitille, se pysty muokkaamaan sitä, joten nyt me ei tiedetä, onnaisko se kaikilla muillakin.  Eli se tarkottais sitä, että jokainen vois tehdä siitä mieleisensä.  Mutta jos ei ole publisher-ohjelmaa omassa koneessa, saattaa ollakin ettei voi.  Tiedä häntä.

Mä meinaan ottaa ton Leevin koekaniiniks ja lähettää jossain välissä sille ja se saa sitten kertoo miten kävi :)  Älkää vielä lähetelkö noissa kommenteissa kuukausitoivomuksia ym.  Jos se on semmonen juttu, että vaan mä ja mun äiti voidaan se tehdä, mä ilmoittelen tietty teille kamuille.  Sitten saatte lähettää mailina kuvat ja laittakaa myöskin syntymäpäivänne ja paljonko täytätte ens vuonna.  Jos ei synkkärii tiedä, laittakaa vaan sit joku, milloin meinaatte viettää :).  Äiti tekee semmosen jutskan sitten siihen kalenteriin, mutt mä en saa viel kertoo teille, kun se on salaisuus :)  Ja kuvia mieluusti joka jäbästä kaks kappaletta.  Mutta palataan siihen sitten, kun on nää tekniset asiat ensteks selvitetty.

Nyt mä meen lähettää saman tien ton harjotelman Leeville.  Joten Leevi, lue postiasi!