Tää viikko on taas menny nopeesti, nyt on taas jo saunapäivä.  Mä en oo paljoo yhtään ollu ulkona, ei mua oo hotsittannu.  Kyl mä käyn siellä aika useesti mut tuun parin minuutin pääst takasin.  Ja äiti ja isi saa juosta ovella, hih.  Mutt sitä vartenhan ne saa asuu tääll mun kanssa.

Ja hitsin hitsi!  Mä en olleskaan muistanu, ett huomenna alkaa helmikuu.  Vaiks se siin mieless on kiva kuukausi, ett mull on synttärit, mutt siin kuukaudessa mun tarttee mennä kans vuositarkastukseen.  Pah ja pyh!  Ja äiti kerto kun se tuli töistä, että nyt on pojalle varattu lääkäriaika.  Mä olin ihan kauhuissani!  Eikä se kirjekään oo vielä tullu!  Ku se mun lekuri aina lähettää mulle muistutuskirjeen, ettei vaan pääsis unohtuu tarkastukset.  Se ei tunne mun äitii kunnolla, vaiks sillä on hirvee dementia suikalelihojen sulamisen suhteen, tätä tyhmää juttuu se ei ikinä unohda.  Höh.  Mutt mulle ei kerrottu mikä päivä se on, joten nyt mä sitt saan kauhulla kattoo joka päivä ku äiti tulee kotiin, ett haetaanks mun valjaat ja joudunksmä autoon.  Voi että kun helmikuuta ei ois olleskaan!  Paitsi... ett... sitt mull ei ois synkkäreitä.  Voihan nenä.  Kyllä mua nyt taas koetellaan.....