Äiti sano, että sillä on tänään vika lomapäivä ja sitt onkii vaan ihan tavallinen viikonloppu.  Jukrat sentäs.  Se kait tarkottaa sitten sitä, että mä en enää ens viikolla pääse heti aamusta ulos.  Kaamee ajatus!  Emmä ees viitti aatella tommosta.  Mä joudun palloilee taas koko päivän itekseni sisällä.  Hui.

Mun isillä on huomenna synkkärit ja mä käskin jo äitin käydä ostamassa sille lahjan.  Mä kyl selitin, ett mimmonen sen pitää olla, mutt toi äiti ei oikeen tajuu näit tekniikkajuttuja, joten mä en nyt oo ihan varma, osasko se ostaa oikeenlaisen.  Toivottavasti isi on tyytyväinen kuiteski.  Jos ei oo, mä sanon, ett mä kyl yritin, mutku äiti vaan ei tajuu :)

Hih, mä karkasin eilen päivällä Leevin puolelle :).  Isi oli käymässä kotona ja sattu vilasee ikkunasta ja ihmetteli äitille, ett miks mä oon naapurissa.  Äiti juoksi ulos ja katto, että verkko on kiinni, mutt niin mä vaan olin siellä :).  Ja se ihmetteli, että mistä mä oon sinne päässy.  Sitt mä menin taas halpaan.  Äiti haki pakkasesta mun suikalelihapussin ja rapisutteli sitä ja tietty mä tulin ku ohjus Leevin pihalta omalle.  Äiti laitto enempi esteitä tohon luukun eteen ja enkä mä mitään suikalelihaa saanu!  Kun se oli viel ihan jäässä.  Ja sitt vast mä hiffasin, että mua oli huijattu.  Vitsit sentäs.  Sitt mä vähän ajan päästä yritin taas mennä Leeville, mutt äiti vahti mua ja tuli sanoo, että EI.  Mä kun nyt kuiteskii oon tämmönen kiltti ihana poika, niin tottelin äitii, tosin vähä olin vastahakonen, mutt en sitt kuiteskaan yrittäny enempää.  Paitsi toisen kerran ja sillonki äiti näki, joten en päässy uudestaan.  Vasta myöhään illalla sitt Leevi pääs vähäks aikaa leikkii mun kanssa.  Pääsisköhän se huomenna vähä enempi olee meillä, toivottavasti.

Aurinko paistaa taas, joten tämä poika palloilee pihalla.  Kivaa viikonloppua kaikille!