Meill sataa taas lunta.  Aika paljostikin.  Oon mä pari kertaa jo käyny ulkonaki, mutt en oo viittiny olla kovin kauaa.  Onneks tuol on toi pöytä, jonka alle voi mennä tsiigailee, ettei turkki ihan kokonaan kastu.

Ei äiti ja isi sitt lähteny eilen mihkään, jee.  Ne vaan vietti ihan tavallista lauantaita ja katteli telkkuu.  Muutamat spurtit mä otin isin kans.  Tai ei siis isi ottanu silleen spurtteja, mutt mä otin, kun isi leikki mun kaa.  Enkä mäkään kauan jaksanu, mä kun oon jo tämmönen vanhempi herrasmiäs.  mutt voisin mä laittaa tähän yhen kuvan, kun mä futasin mun Hipsuhiirulomaton kans.  Must on kiva joskus antaa sille vähä kyytii ja mennä sen alle kyteksii.

353966.jpg

Nii ja jos jotakuta kiinnostaa lukee, miten mä muutin tänne mun omaan kotiin, nii mun tarina löytyy tosta vasemmalta sivuista.  Ei tossakaan tarinassa oo ihan kaikkee, kun muuten siit ois tullu romaani :).  Enkä mä jaksanu ihan kaikkee kirjottaa, mutt kyl siit mun mielestä aika hyvin käy ilmi mun alkutaival tänne äitin ja isin luo.  Onneks kävi niinku kävi.

Ja nyt lähdetään taas kohti uutta viikkoo.  Ikävää, ett äitillä on vieläki ylitöitä ainaski ens viikko, eli en tiedä koska mä taas pääsen kirjottaa.  Kun vaiks mä osaanki ihan hianosti kirjottaa, mä en tiä mistä tän koneen saa auki, kun sitä mulle ei oo koskaan näytetty :)