Mä en nyt ihan muista, mimmonen se ukkonen on.  Äiti ja isi vaan on koko ajan toivonu semmosta, mutta ei oo tullu.  Isi just sano, että se kiertää meidät.  Äsken kyl tuuli ihan kauheesti ja äiti sitten meni ja otti mun teltan pois pihalta, se sano, että se on niin kevyt että lähtee tos tuulessa lentoon.  No, emmä siel kyl paljo ollukkaa.  Naksuja vaan kävin syömässä ja vettä juomassa.  Niitähän mä voin tehä sisälläkin.  Mulla oli kyllä aika hyvä olo, kun se tuuli tuli ja pörrötti mun turkkia.  Tuli heti vilposempi olo.  Sais tuulla viel lisääki.

Ja nyt mä en enää saa ollä yötäkään ulkona.  Äiti sano, että nyt on arkiaamut ja silloin ei olla yöjuoksussa.  Emmä mitään oo juossu!  Mut sit äiti sano, että jos ens viikolla vielä on näin kuuma, mä voin olla joskus arkenakin yötä ulkona.  Kun äitillä alkaa loma.  Jee!  Saanksmä olla ulkona vaikkei oliskaan näin lämmin?  Miks pitää olla lämmin, että toi ovi pysyy auki. *Lähtee miettimään asiaa*