No niin kamut, nyt on sitten äänestyksen tulokset valmiina.  Voittajaksi selviytyi kalenteri numero 1 kuudella äänellä.  Toiseksi tuli kalenteri numero 2 neljällä äänellä vikaksi jäi siis numero 3 kolmella äänellä.  Eli ykköstä aletaan sitten tekemään.

Muutaman jutskan haluun viel sanoo täst kalenterista.  Noita kuvia pystyykin muokkailemaan, eli kuukausissa voi olla sitt eri määrä kuvia.  Koska mä oon niinku tää pääarkkitehti tässä, kaikille on kelvattava se tyyli ja tapa jolla mä teen.  Jälkeenpäin ei kandee sanoo, ett toi ois ollu kiva noin ja tää näin.  Must on kiva tehä ja toivon, että kaikki ovat edes vähän sitt tyytyväisii.  Eikä saa olla pahoillaan, jos jonkun kuva on pienempi ku toisen, se nyt vaan menee niin :)
Oikeesti muuten mä oon jo tehny tammi-maaliskuun valmiiks, kun näin, että toi ykkönen voittaa :D  Ja nyt sitten jatkan eteenpäin muiden kuukausien tekemistä.

Toi äiti hötkyilee tossa vieressä koko ajan.  Se pakottaa mut taas laittaa sen dinon kuvan tähän.  Se sano, että kerro kamuille, että lapsi on syntynyt!  (huoh)

229571.jpg