Tapahtuipas eilen paljon kaikennäköstä.  Ikävä juttu oli se, ettei hoitotäti sitt tullukaan, kun se oli tullu niin pipiks, ettei päässy lähtemään.  Mutt muuten.  Äiti ja isi lähti ostoksille.  Ne osti kaikennäkösii ihmisten juttuja ja sitt ne oli menny semmoseen eläinkauppaan, missä ne ei ennen ollu käyny, joku Otuskeskus nimeltään.  Äiti oli kuullu, ett siell on niitä Masteryn naksuja, mitä ei muissa kaupoissa oo näkyny.  No, vähän äiti oli pettyny siihen kauppaan, kun ei siellä sitt ollu mitään muuta ku tota Masteryy ja Royal Caninia.  Mutt kuiteski, kun ne tuli sielt kauppareissusta, mulle oli ihan ältsisti tavaraa!  Varastot täyteen ruokaa ja kaikkee muutaki kivaa.  Äiti jotain höpötti, ett taas meni poikaan melkeen satanen.  Mä vaan kattelin itteeni, ett ei muhun mitään oo menny, mitä sä meinaat.  Mä sain heti maistaa niit uusii Masteryn naksuja.  Arvatkaa söinkö?  Hih, no maistoin yhen.  Ja äiti papattaa, että sopii syödä, se oli ostanu kaks pussii sitä.  Enpäs syöny sit enempää, mutt nyt myöhemmin en oo muita maistanukkaa.  Äiti huokas helpotuksesta.

Ja sitten.  Mähän sain joulupukilta sen uuden sängyn, johon mä silloin jouluaattona heti menin makaamaan.  Juu ja se oliki sitten se ainoo kerta kun oon siinä nukkunu.  Vähänks mä oon siitäki saanu kuulla.  En tosiaan oo kertaakaan sen jälkeen tassuani siihen punkkaan pistäny.  Siispä äiti ja isi päätti ostaa mulle uuden sängyn, vähän erilaisen, jos vaikka se kelpais.  Tämmösen:

486558.jpg

Kun mä sain ton, mä heti menin kattoo, ett mikäs tää on.  Enkä sitte oo viittiny sen jälkeen siihen mennä *viheltelee*.  Taas äiti huokas, ja tällä kertaa ei helpotuksesta.
Sitte äiti meni kysyy Leevin mamilta, ett oisko niillä käyttöö mun vanhasta sängystä.  Ja Leevin mami oli ihan onnessaan, kun just niitten piti hommata uus sänky Leeville, kun se ei enää vanhoihin mahtunnu.  Joten toivottavasti se sänky kelpaa Leeville, vaiks mä en siitä tykännykkää.

Sitte mä sain viel ison pussin uutta kissanhiekkaa, jotain Carinoa se oli.  Sitä ei oo viel laitettu mun laatikkoon. Saas nähä viittiiks sitä siihen pissii :)

Ja sitte äiti oli ostanu kaks kissatauluu.  Toisess lukee 'hys, älä häiritse' ja se on nyt mun hiekkalaatikon vieress roikkumassa :)  Toinen on tämmönen:

486571.jpg

Musta toi on kiva.  Kun mä kattelen sitä, mulle tulee ihan mieleen mä ja yks kuningatar.....

Isi ja äiti oli aika paljo mun kaa ulkonaki eilen.  Sitte isi haki sen hiiriongen ja yritti leikittää mua.  No enhän mä leiki hei kamoon.  Mutt Leevi aidan toisell puolella kävi kuumana kun se näki sen hiirulon.  Äiti sitt meni ja anto aidan raosta sen hiirulon Leeville.  Ja vitsit ku Leevi leikki sillä. Äiti veti hiiruloo siit narusta ja Leevi saalisti sen ja kanto suussaan ihan niinku oikeeta hiiruloo on kannettava.  Eli on mun opit menny perille :)  Isi katto ihmeissään Leevin leikkimistä, siitä oli kuulemma kiva nähdä kun kissa leikkii niin innoissaan.  Pah, mä en leiki, mä saalistan ihan oikeesti :)

Ja viälä sattu yks hauska juttu.  Äiti löysi vihdoin ja viimein sen viime pääsiäisen Mignon-munan!  Se on ollu kateissa vuoden, hih.  No se oli tuoll eteisen kaapin alla.  Sitä ei ois vieläkään löytyny, mutta äiti joutu siirtää sen kaapin veke, kun sen hoitotätin piti tulla ja sen pyörätuoli ei ois muuten mahtunu kulkee eteisestä.  Vähän äiti mutisi, että jaa tämmösii suklaita ihmisille syötetään.  Siinä munassa ei ollu mitään vikaa, ei hometta ei mitään.  Äitii alko yököttää jostain syystä.  Mutt aika hyvään piiloon mä sen olin futannu :)

Kaiken kaikkiaan eilen oli tosi kiva päivä, kaikkee touhuu ja tohinaa.  Kyllä mulle sitten uni jo maittoikin.