Siis en mä oo mitään tunnustamassa, kun en mä oo tehny mitään mitä pitäs tunnustaa, vaan Kitty, Felix ja Hannah oli antaneet mulle tämmösen!

1443719.jpg

Emmätiä oonksmä ansainnu ton, mutta kiitos ihan kaameesti!  Mukava kun muistitte mua.  Mä en taas jaa tota erikseen eteenpäin, kun mun mielestä kaikki mun kamut ansaitsee sen, nii että ottakaa vaan siitä, olkaa hyvät.

Viikonloppuna ei tapahtunnu paljo mitään.  Olin mä paljon ulkona ja yritin huutaa Leeviiki ulos, mutt ei sitä näkyny.  Naapurin koiruli kyl käväs jotain haukkumassa, mutt en mä siitä välittäny.  Yritin pöydällä tutkailla lentävii paisteja, mutt neki joteski kiersi mun pihan.  Eikä siell niin hyvä ilmakaa ollu, ett ois pitkän aikaa kerrallaan viihtyny niit bongailemassa.  Mutt onneks on noi palvelijat, ne availee mulle ovia sillon kun mä haluun.  Ainaski melkein.  Pikkasen on viel parantamisen varaa.

Vitsit ku tulis jo kesä!  Sitt taas sais ainaski silloin tällöin sanoo tassupäivää lintuloille ja vaiks ovarilleki.  Neki joskus tulee mun pihalle, hih.  Eikä enää sitt poistu, ainakaan omin jaloin.

Lähenki tästä pihalle kattelee maailman menoo.