Voi vitsit kun tänään on ollu kiva olla ulkona!  Aurinko paistanu ihan melkestäs koko ajan ja vaiks on ollu pakkastaki, niin toss rappusilla on kiva istuskella ja kattella maailman menoo.  Leeviki käväs hetken aikaa ulkona ja me pikkasen jutskattiin.

Muuten mä oon vaan löhöilly ja kyselly äitiltä, ett millonkas mahdollisesti sitä suikalelihaa saa täss talossa.  Ei kuulemma vielä, hmph.  Kun sen tarttee siivoskella kun huomenna tulee vieraita.  En mä voi käsittää, miten se estää suikiksen antamisen.  Ihme ajatteluu tollanen.

Onneks mä pääsen täält ulos kun huvittaa.  Yritän mennä kattelee jos hiirulot olis kans innostunnu tost auringosta ja lähtis vähä kävelylle mun pihalle.  Siinähän sitä apetta mulle olis.  Vaan tietty äiti syö senkin, meikäpoika vaan saa nälässä olla. 

Mutt nyt on pääsiäinen ja sillon on kaikkii tipujakin.  Paitsi tietty taas ei mulla.  Mutt voin mä leikkii noill leikkitipuilla mitä äiti laittaa pöydälle.  Heittelen niit lattialle ja sitt äiti nostaa takas ja sitt taas heittelen lattialle ja silleen :D

En muuten saanu tänä pääsiäisenä Mignon-munaa.  Siitä huolimatta

OIKEIN KIVAA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!

1393910.jpg