Äiti ja isi sitt lähti eilen sinne kauppaan, mikä on puutarha.  Siis puutarhakauppaan.  Mutt sitä ennen ne oli käyny ostaa mulle Mastery naksuja.  Nyt mull on kolme kiloo niitä, eiköhän sillä vähän aikaa pärjää. Mä kun en muita naksuja nykyisin taas haluu syödä.  Hih, äitin oli pakko mennä ostaa niitä, kun mä katoin sitä syyttävästi mun naksupurkin eessä ja huusin sille, ett kamoon kato!  Toi Masterypurkki on tyhjä!  Täss ei oo ku tota Royal Caninia, yäkyäkyäk!  Enkä syä.  No, nyt on taas naposteltavaa.

Ja sitt arvatkaas mitä äiti osti kans.  No sen Cat Dancerin.  Haa, ja arvatkaa leikinkö?  Just.  No okei, vähän aikaa leikin, kun isi pyöritti sitä.  About 15 sekkaa.  Sitt mä lähin ulos.

Sitt ne oli käyny jossain Ikeassa.  Äiti taas osti jotain astioita, sillä kun on muutenki niitä vaa iha vähä.  Mutt ne Ikean paperikassit, millä äiti ja isi toi ne astiat kotiin, oli paljo kivempii ku se danceri.  Ne rapisi kivasti ja niitten sisään oli kiva hyökkii.

Sielt puutarhakaupasta tuliki paljo ihmeellisii ja ikävii juttuja.  Mun kannalta siis ikävii, äiti ja isi tykkäs niistä.  Semmosii ihme pensasjuttuja tai jotain.  Ja ne istutti ne MUN paikalle.  Siis siihen paikkaan mitä mä oon käyttäny mun vessana.  Kuvitelkaa!  Mun vessa vietiin!  Äiti jotain höpisi, ett mä olin vähä liikaa levittäny sitä mun vessa-aluetta.  No mitä sitten?  Jos mä haluun ison kylppärin, niin mä haluun ison kylppärin.  Äiti sano, että se laittaa mulle uuden paikan.  Arvatkaa käytänkö sitä?  No en varmalla.  Mä meen mihin mä tahon.  Ja näytinki niille ihan heti, ett okei, mä kakkaan sitt tänne.  Se paikka ei kuulemma oikeen ollu hyvä.  Mun mielest oli.  Sitt äiti taas sano, ett mä oon mahoton. Mä kun tykkään käydä semmosis multasis kohdissa ja sitt nää mun tassut jotenki saa nurmikon veke ja multa-alue vaan suurenee.  Eikä äiti ja isi jostain syystä täst tykkää.  Ihme hommaa.  Kai mä nyt saan tehä mun pihalla mitä mä haluun.

Äiti ja isi viel jutteli, ett pitäis myllätä piha kokonaan uudestaan ja laittaa multaa ja istuttaa uutta nurmikkoo.  Mutt sitä ei voi tehdä, kun sitt mä kattoisin, ett jee, koko takapiha on mun kylppärii!