Mäpä oonki pari päivää lapsenlikkana.  Leevin mami lähtee jollekki semmoselle laivalle ja se laiva sit puksuttaa johkii Ruåttiin ja mä sitte tietty isoveikkana vahdin Leevii sen aikaa. Kun Leevi ei saanu tonne Ruåttiin lähtee mukaan.  No okei, on mun äiti vähä apuna.  Niinku ainaski muonamiehenä.  Äiti käy sitt töiden jälkeen päästämäs Leevin ulos ja sitt me taas hengaillaan koko ilta yhdessä.  Se on ihan jees.  Mutt nyt sen tarttee totella mua, kun kerta mä hoidan sitä.  Joo-o, jos mä sanon ett nyt syödään, niin sen on tultava heti syömään.  Vaikka ei se kyl oo ennenkään ruuasta kieltäytyny :)  Ja sitt jos mä sanon ett nyt leikitään tai nyt nukutaan, nii se sitt tekee just nii.  Ja onhan toi Leevi silleen kiltti poika, onhan se ollu koko ikänsä mun opissa :)

Pitää vaan toivoo, ettei kaameesti sada, ei oo kiva spurttailla ulkona sateessa.  Ja sitt jos me tullaan sisälle spurttailee, äiti heti komentaa, ett pojat olkaas ihmisiks.  Mä en voi mitenkään olla ihmisiks, mä oon kissa.  Onneks.

Kivaa viikkoa kaikille kamuille!

1887385.jpg