Jahas.  Äiti sano tänään mulle, että se ei tuukaan sitt huomenna suoraan töistä kotiin.  Siis mitäh!  Joudunksmä niinku oottaa pitempään ja kuinka pitkään, jos saan kysyä.  Äiti menee viettää sen duunikaverin synttäreitä sinne kaupunkiin missä Leevikin asuu.  Ne menee johkii koko työporukka syömään.  Mua ei kiinnosta tää juttu muuten ku että kauanko sitä ollaan siellä.  Millon mä saan mun suikaleliha-annoksen?  Jos sitä meinataan ite herkutella, sopii muistaa meikäläistäkin. Täällä odottaa yks nälkänen kolli.  Tietty taas kestää vaiks kuinka kauan, isikin kerkee tulee kotiin ennen.  Mutta hei, sehän on ihan hyvä jutska sitten!  Isi antaa mulle suikalelihaa.  Huh, mä jo luulin, että mulle tulee joku laihari tai joku...

Päivän kissamiete:

Parempi kermakakku tassuissa
kuin kaksi jääkaapissa.

Kissan kvanttiteoria:
Kuullessaan purkinkannen avautuvan
kissa voi olla valoakin nopeampi.

   - Tom Cat -