Mä oon kauheen onnellinen.  Siks ku mulla on niin paljo hyviä kamuja.  Tonne mun ystäväkirjaan on jo moni kirjottanu ja musta se on tosi hianoo, että kamut on tassuttanu sinne juttuja.  Siks mä kiitänki nyt hirveesti kaikkia jo kirjottaneita ja mahdollisesti vielä kirjoittavia yhdessä ja erikseen. 

Tänään on muuten sitten ollu vähä hiljasempaa tolla hiirulorintamalla.  Ei oo osunu tassuihin.  Mutta ulkona on ollu ihan kivaa, kun on ollu niin lämmintä.  Mä kyl taas jouduin töihinki kun äiti laitto pihaa jo syyskuntoon.  Pitihän mun olla apuna.   Oisin mä sen grillin ja päivävarjonki kantanu varastoon, mutta kun mä en saanu.  Äiti epäili, että jos mä lähen etuovesta, mä unohan saman tien hommat ja painun maailmalle.  Hih, olihan se aika oikeessa :)

Päivän kissamiete:

On monia salaisia keinoja
selviytyä pulasta,
jos on tehnyt tuhmuuksia.
Näytä närkästyneeltä.
Kehrää suloisesti.
Teeskentele loukanneesi itsesi.
Syytä koiraa.
Juokse henkesi edestä.

   - Oliver -