Jahas, äiti sano, ett nyt on sitten normaali viikonloppu taas.  Se menee maanantaina töihin.  Ei mua viel haittaa, isi on viel kotona.  Mutt kuulemma äitii haittaa, hih.

Eilen oli taas kiva vilponen päivä.  Mull ei ollu tuoll ulkona yhtään kuuma.  Ja mä oon löytäny uuden nukkumapaikan.  Äitil on semmonen kukkapenkin tapanen, josta kukat on jo niinku vähä menneet kaput ja se on semmonen kiva ympyrä.  Mä meen siihen ihan keräks ja siin on kiva olla.  Äiti jotain höpöttää, että ei ne kukat kokonaan oo kaput, niitten pitäis taas kasvaa ens kesänä.  Mutt nyt se kuulemma on epävarmaa.  Jaa niinkö?  Ei se mua haittaa.  Siin on tosi kiva nukkuu, mä nukun ihan sikeesti siinä, en kuule en nää mitään, vaiks paistit istuis vieressä.  Joten silloin se tosiaankin on kuulkaa hyvä paikka.

Tänä aamuna jostain syystä mä en meinannu millään päästä ulos.  Mä huusin ja huusin äitille ja isille, ett herätkää jo!  Mutt ne vaan kuorsas.  Sitt vihdoinki kun mä sain ne pystyyn, äiti sano, että huh kun tuli nukuttua, johtu varmaan siitä, kun ne katto tost telkust sen myöhäisleffan.  Mitäs kattoivat, höh.  No, onneks mä en muistele pahalla.

Aurinkokin paistaa taas ja tämä poika menee pitämään reviiristään huolta.  Oikein mukavaa viikonloppua kamut ja Leeville paljosti onnea nimpparina!

Päivän kissamiete:

Vaikka olisit kuinka kiireinen,
yritä löytää aikaa taiteelle.
Käytä muutama hetki kalliin tapetin
raapimiseen, käy pitkäksesi, rentoudu ja
nauti luovista tekosistasi.

   - Tapioca -