Mull oli aika kivaa eilen.  Ihan normaaleja juttuja, mutt silti mul vaan joteski oli kivaa.  Mä tykkään siit mun uudesta Hipsu-hiirulomatostakin aika paljo.  Siin on kiva kelliä.

Illalla isi taas leikki mun kans sillä siimahiirulojutskalla.  Se laitto mun maton alle sen hiirulon ja musta oli kiva saalistella sitä sieltä.  Sit se laitto sen silleen, ett se siima meni ympäriämpäri keittiön kautta.  Hah, sit mä hokasin sen siiman ja tuijotin vaan sitä, kun isi hiljaa veti sillä sitä hiiruloo.  Sitt mä otin siit siimasta kiinni ja pureskelin sitä, hihhii. 

Äiti kun kävi hakemassa mut yöks sisälle, mä just olin saalistanu yhen ötökän ja olin alkamas syömään sitä.  Äiti ei meinannu saada mua, kun mä en halunnu jättää sitä ötökkää.  Äiti jo pelästy, ett oonksmä saanu hiirulon.  Mutt niin hyvä tsägä ei ollu kuiteskaan käyny.  Sain mä sen sitten syötyy ennen kuin jouduin sisälle.