Se on sitte taas joulu kohta.  Ja se kaamee uus vuos kun ne raketit paukkuu, yäk.  Mä en oo kirjottanu enää ees joulupukille kun en mä mitään tartte.  Eikä se ukko kuiteskaan tuo mitään mitä mä toivoisin.  Pysyn siis vaan äitin ja isin antamis ruokalahjoissa smiley.

Lunta on ainaski tullu niin ett piisais jo.  Äitii ottaa kans päähän kun se joutuu luomaan mulle terassilta lumet veke, hih.  Mutt sen on pakko kun mä kerta haluun.  Mun tarttee päästä mun tolpalle ja muuteski vähä kattelee maailmaa.  Nii että luokoon vaan ihan kiltisti.  Hah, yks kerta kun äiti taas päästi mut ulos, se unohti mut sinne!  Kun yleensä oon vaan pari minuuttii niin mä jouduin olee viis minuuttii! Arvatkaa sanoinks mä äitille pari valittuu naukasuu.  Hyvä etten Hesylle soittannu.  Äiti kyl pyys kauheesti anteeks nii emmä sit kauaa viittiny vihanen olla.  Varsinkaan kun sain suikista lohdutukseks smiley

Nyt mä haluun toivottaa kaikille mun kamuille ympäri lokistaniaa oikein ihanaa ja ruokaisaa joulun aikaa!  Ja kaikkee kivaa sitten tulevalle vuodelle!
Pitäkää ittenne kissoina!