Terrrrve! Ja taas meni vuosi, mull onkii synskät!  Komiat 15 vuta! Tää onki oikeen suuuuuuri juhlapäivä! Tai pitäis olla.  Mutku ei oo.  Kun äiti on tyhmä.  Ihan tyhmän tyhmän tyhmä!  Pitääks sitä synttäripäiväks järjestää silleen, ett mä joudun peltilootaan. Täh?!?  Ois järkänny vaiks ens viikonlopuks.  Tai paremmin vielä, ei ois järkänny olleskaan.  Se selitti jotain, ett nyt on pakko mennä kun on ainoo päivä kun sopii.  Noku mulle ei sovi!  Mä rotestoin tällasta rääkkäystä.  Mutta minkäs mä pieni kissa mitään voin suurelle äitille.  Paitsi tehä kiusaa.  Ihan varmalla meen piiloon semmoseen paikkaan ettei se löydä! HAH!  Hakekoon sitte ja myöhästytään ja ei päästä lähtee olleskaan, hih,  se oiski kiva.

Äiti kyl lupas hyvittää mulle jotenkin, että tää vuositarkastus nyt osu silleen niinku pahalle päivälle.  Ja mä kyl vaadin aikamoista hyvitystä.  Suikista enstekskii.  Sitte munuaista.  Sitte ainaski satadriljoonaa hiiruloo kävelee tonne pihalle.  Ja lumet pois.  Ja mä saan syödä kaikki hiirulot jotka mä saan kiinni ja voi pojat niit on monta!  Ja sitt sen jälkeen taas suikista.  Sitt mä EHKÄ voin antaa anteeks.  Tai en nyt tietty anteeks, mut lupaan unohtaa muutamas kuukaudessa.  Ainaski vähä.

Kun mä pääsen sielt lekurista mä laitan tän huushollin ihan uuteen uskoon.  Sekotan ihan sikesinsokesin kaikki paikat!  Avaan kaikki kaapit ja vedän kamat ulos.  Mull on lupa siihen koska

MULLA ON TÄNÄÄN 15-VUTISSYNTTÄRIT!

Mutt nyt mä meen piiloon.  Pitäkää ittenne kissoina!