Terve pitkäst aikaa!  En oo pahemmin saanu koneaikaa.  Mutt emmä kyl oo jaksanukkaa kirjottaa.  On ollu niiiiin kuuma kesä!  Mä oon ollu ihan läkähdyksissä.  Ei mulle mitään ihmeellistä oo muuten tapahtunnu.  Ihan oon hengaillu entiseen malliin.  Leevi on ollu mummilla ja me on sit vietetty aikaa yhessä.  Tosin nyt sitä ei oo näkyny eikä varmaan vähään aikaan näy.  Hihi, Leevin mummi hermostu siihen .  Noku se aina karkailee.  Aikasemmin kesällä kun se oli täällä, se ei pysyny enää yhtään mun pihalla vaiks äiti laitto kaikenmaailman verkkoesteitä lisää.  Se vaan karkas koko ajan tonne Zecon puolelle.  No sit Leevin mummi laitto sen hihnaan ja se ei päässy enää mun puolelle olleskaan.  Mä tietty pääsin sen puolelle.  Tieteskään Leevi ei ollu hihnassa silloin kun se oli sisällä ja sit se kekkas raollaan olevan kylppärin ikkunan, vetäs sen auki ja hyppäs taas mualimalle.  Se kiersi koko tän talon ja hyppelehti tuolt naapureitten pihan kautta mun pihalle!  Äiti näki kun se hyppäs meidän terassipöydälle ja se taivasteli, ett herranenaika Leevi on tos pöydällä nyt ja sen pitäis olla mummilla!  No äiti heti tietty avas oven ja Leevi tuli ilosesti meille.  Äiti soitti sen mummille ja kysyi, ett puuttuuks sult jotain.  Mummi haki tuolt etupihalta vihasena Leevii, kellokin oli jo ykstoista illalla.  Äiti rauhotteli, ett nou hätä, se on täällä.  Ja niin Leevi sit haettiin taas ja sen jälkeen sitä ei oo näkyny.  Nyt Leeviki on muuttanu taas ja silläkin on nyt oma piha, sill on varmaan kivaa. Koskakohan se kutsuu mut kylään kattoo sen uutta pihaa.

No mut siis kummiskin kaikki on ihan ok.  Tiättekste muuten miten saa sohvaperunat liikkeelle tosi nopeesti?  Mä tarkotan äitii ja isii. No kun tuo lentävän paistin sisälle, kyl niille tulee vipinää töppösiin .  Mä oon yhen tänä kesänä saanu vaan ja sekin tietty vietiin taas veke.  Hiiruloit ei oo näkyny.  Mutt mä ootan jo syksyy, jos vaikka sit niitäki tarttuis tassuihin.

Mä meen taas tonne marjapensaiden alle makaa, siell on ainoo viilee paikka.  Nää helteet on kyl ollu kaameita.  Ainoo hyvä puoli on ollu, että äitil ja isilkii on ollu niin kuuma, ettei ne oo voinu laittaa takaovee yöks kiinni ja mä oon saanu nukkuu montamonta yötä ulkona!  Ihanaa!

Mut nyt se on sitt heippa taas kaikille!  Pitäkää ittenne kissoina!

täss me Leevin kans toukokuussa mietittiin maailman menoo ja ootettiin sitä kesää

sitt kesällä ihan normihengailuu

hih, isi otti mun tassusta kuvan

täss mä kuulemma olin tuhma, en tajuu miks.  miksei muka purkkeja saa kaataa

hyvää kesän jatkoo ja kivaa syksyn odotusta kaikille!