Melkestäs mä jo luulin, ett tulee kesä, mutt ei se oikeen tunnu tulevan.  Aika kylmää ollu.  Ei se kyl mun tahtii haittaa, mä oon ulkona niin paljo ku vaan voin olla.  Äiti on tuonu mun tuolinpehmusteen ulos ja siinä mä voisin vaiks yötä nukkuu.  Ei mun kyl anneta.  Mä oon parhaani mukaan yrittäny bongailla lentävii paisteja ja hiiruloita, aika köyhää on silläkin rintamalla ollu.  Ei oo kukaan tullu sanoo mulle tassupäivää.

Mutt nou hätä, kyl mä usko ett kesä tulee ja sitt ku äitillä ja isillä on kesäloma, mä saan ihan varmalla olla hirmusti ulkona!  Ja se on parasta!

Nii ja Leeviki voi hyvin!  Se lääke autto ja nyt se kuulemma on taas ihan normaali oma hurmaava ittensä.  Ei oo pissiny mihkään väärään paikkaan ja kaikki on hyvin.  Must se oli kiva kuulla.  Ja varmalla kesän aikana se tulee mummille hoitoon ja sitt me taas vietetään laatuaikaa yhessä!

Kivaa kesän odotusta kaikille kamuille!  Tulee se!

1241329488_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Nii, ja kiitos Papu-tätille tästä Nauru

1242392866_img-d41d8cd98f00b204e9800998e