Minkäännäkösii haukkapaloja ei oo nyt näkyny vaiks mä oon kuinka yrittäny tiirailla.  Aika tylsää on ollu.  Äitiki on taas sairaslomalla ja se vaan makaa.  Tai sitt istuu koneella.  Ja mä saan ruinata koneaikaa.  Ihme touhuu.  Leeviikään ei oo pahemmin näkyny.  Mulla on siis toooosi tylsää.  Onneks sentäs ulos pääse melkeen sillon ku haluu.  Enkä mä sitt paljoo muuta oo tehnykkää.

oon ollu pöydän alla, kun siell ei oo lunta

tai sitt mun toisella tolpalla

tai sitt mä oon menny kattoo naapurin Zecoo

sitt kun mä haluun sisälle, mä ensteks pyydän nätisti mau

jos ei avata, mä alan rapisuttamaan

jos ei sittekään vielä avata, mä alan kunnolla kolistelee ja rapistelee, sitt vihdoinkin mua jopa kuullaan

No okei, noi kuvat oli lavastettu, isi oli mun kans ulkona ja otti kuvia.  Hih, sen jalkaki näkyy tossa.  Mutt mä huusinki äitii ett tuu avaamaan.  Mutt eihän se tullu kun kerta isi oli mun kaa.  Pääsin mä sitt isin kans sisälle.  Mutt tolleen se käy.  Yleensä kyll ainaski isi kuulee heti kun mä sanon, ett mä haluun sisään.  Äitillä on paljo huonompi kuulo, sen kans täytyy rapistella.

Taidanki taas lähtee ulos.  Kivaa viikonloppua kaikille kamuille!