Mä kävinki äsken Leevillä kylässä!  Noku mä olin ulkona ja sitt Leevi tuli ulos kans kun sen mami loi lunta niitten terassilta.  Sitt tietty me tavattiin toss meidän aidalla ja Leevipä repi sen puolen verkon alas ja sano mulle, ett tuu kylään!  Ja meidän puoleinen verkko oli silleen löysä kun mä vähä olin sitä repiny ja siin oli semmonen pikkunen aukko ja sitt mä menin Leeville!  Ikävä vaan, ett Leevi oli valjaissa, ei saatu otettuu kunnon spurttia.  Vähä vaan moikattiin siin terassilla.  Sitt mä hyppäsin Leevin tolpalle kattelee.

Leevin mami soitti mun äitille, ett mä oon nyt siellä ja äiti sano, ett miten ihmeessä.  Sitt se kerto kuinka mä olin menny, hihii.  Vähän ajan päästä äiti tuli hakee mua kotiin ja sitt mä hyppäsinki äkkii siit Leevin tolpalta veke ja menin niitten sisälle ja saunan perimmäiseen nurkkaan ettei Leevin mami meinannu saada mua, hahhaa!  Mutt sai se mut sit kuiteski ja nosti mut aidan yli äitille.  Pahus.

Sitt ku Leevi oli jo menny sisään, mä menin taas repii sitä aitaa ja äiti näki ja tuli sanoo mulle etten mä saa, pah.  Ihan tyhmää.  Tulis jo kesä, ett me päästäis Leevin kans juoksee vapaasti kummanki pihalla.  Sitt on taas kivaa!