Mull on ollu vähä kiirutta kun mun on tarttenu auttaa tota äitii.  Se kyll väittää ett mä vaan komennan sitä.  Mutt omast mielest mä oon auttanu, kun mä en oo niin paljoo juoksuttanu sitä, kun sill on se toinen koipi pipi.  Eli mä sanon heti kuuluvalla äänellä, ett nyt, just nyt mä haluun ulos!  Ja nyt, just nyt mä haluun suikista!  Enkä siis silleen, ett mä voisin mennä ulos ja sisään ja ulos ja sisään.  Enkä silleen, ett saiskos suikista vähän nyt ja sitt 10 minuutin päästä vähän lisää.  Vaan oon siis sanonu heti kuuluvalla äänellä ett nyt! ja sitt pitäny pitkän tauon ennenku taas pyydän.  Ja sitt mä muka komennan. höh.

On mull ollu kyl aika tylsääki.  Leevii en nää ku harvoin toss aidalla, ei päästä vetää rundii kun se ei pääse mun luo.  Äiti ja Leevin mami jo tossa suunnitteli, miten ne sais semmoset lipat noihin aitoihin, ettei Leevi lähtis maalimalle.  Nimittäin kesällä me ei ainaskaan olla vaan yksin, kyll me halutaan juosta toistemme pihoilla ja vetää rundii ja leikkii ja kaikkee kivaa.  Toivottavasti noi meidän äitit keksii jotain, ett ens kesä on yhtä kiva ku entisetki kesät.

Mutt nyt toi naapurin Zeco-koiruli kutsuu mua!  Mun tarttee mennä aidalle jutskaa sen kaa !

Kivaa viikonloppua kaikille kamuille!