Hih, mun tarttee näyttää, ett kyllä mull sitt kuiteski on pääki ton pömpelin sisällä

2120122.jpg

Mutt ei toi kyl kiva pömpeli ollu!  Onneks mun ei tartte enää pitää sitä!  Isi kävi eläinkaupassa ostamassa mulle nutun.  Siin nutussa ei ollu hihoja, niin äiti ompeli sitt siihen vasemman hihan ja se peittää mun pipin.  Nyt on paljo parempi!  Äiti lupas viel yrittää ommella mulle jostain kankaasta vaan semmosen hihajutun, nii sitt mä pääsen tost nutustaki eroon.  Jee!

Ja mull on aika hyvin se pipi jo parantunnu.  Karvoja vaan ei tietty oo kasvanu siihen kohtaan vielä, mistä se lääkäritäti ajo multa ne veke.  Äiti sano, ett mun on pakko jotain suojaa pitää siinä niin kauan, ett ne karvat kasvaa.  Muuten mä saatan nuolla sen kohdan taas rikki.  Höh, ihan tyhmää, ettei saa nuolla.  Ja mä oon totaalisen kyllästynny jo siihen antabuk... antiloop... antibioottiin!  Se on siis niin yäk!  Äitill on kaamee homma aina antaa mulle aamusin sitä, kun mä tiedän mitä on tulossa, niin mä en mee äitin luo ja se ei pääse hakee mua kun sillä on ne kepit.  Hih!  Mutt aina se joteski saa mut höynäytettyy silleen, että se saa mut sohvalle.  Hmph.  Illalla sitt isi aina nostaa mut äitin luo.  Toinen hmph!

tämmönen mun nuttu on
2120145.jpg

Ööh... äiti sano ett tost näkee, ett toi hiha on vähä märkä, eli ett mä oon nuollu.  No mutt ihan pikkusen vaa.....

Kivaa viikonloppua kaikille kamuille!