Arvatkaas mitä!  Mull ei ookaan enää nuttua!  Äiti ja isi sano, ett kokeillaan, voisinko mä jo olla ilman, kun mua niin häiritsi se.  Ja mä oon ollu ihan kiltti poika!  Tottakai mä joutusin heti sen nutun poiston jälkeen nuolee ihan urakalla ne kohdat, mitkä nuttu oli peittäny.  Nehän oli ihan likaset!  Ja nuolin mä sitä pipikohtaaki, mutt silleen nätisti ja siin on jo vähä karvoja, joten kaikki on menny ihan hianosti.  Mähän sanoin sen jo ajat sitten, että kyl sen nutun voi pois ottaa.  Onneks mua vihdoinki uskottiin.

Nii että sen partajäbän ei tänä vuonna tarvinnu sitt sitäkään joululahjaa mulle tuoda.  Hitsi, oiskohan pitäny pyytää vähä enempi.  Tai no, ei se kummiskaan tois mitä mä haluun.  Kyll se taitaa olla niin, ett kandee vaan äitiltä ja isiltä pyytää mitä haluu, ne on varmempii.

Vähän tylsää on silleen ollu ku Leevi ei oo saanu tulla kylään ton mun pipin takia.  Ja nyt se ei voi tulla kylään äitin pipin takia, hmph.  Kun äiti sano, ettei se pysty nyt vahtii meit kumpaaki kun se ei pysy meiän perässä.  Tai lähinnä Leevin perässä, se on semmonen velikulta, sano äiti :)  Ihan tyhmää mun mielestä.  Ois kiva vetästä parit rundit.  Mutt varmalla sitt ku vuosi vaihtuu, Leeviki voi taas tulla.  Eihän mulla enää kauaa ootettavaa oo ja mä oon kärsivällinen herrasmiäs.

tässä mä eilen huusin äitille, ett tuu päästää mut ulos!
2138928.jpg

Kivaa viikonloppua kaikille kamuille!