Mä oon kaameesti väsänny sitä kalenterii.  Mull on miljoonatsiljoona kuvaa ja niiss on ollu aikamoinen homma :).  Ja nyt mun täytyyki sanoo, etten mä kaikkii saanu millään mahtumaan mukaan.  Tai oishan ne mahtunnu, jos mä oisin laittanu ihan pikkiriikkisenä.  Mutt ei sekään oo kivaa, jos ei ees selvää saa kuvasta :).  Kuitenki jotkut kuvat on ollu pakko laittaa aikas pienenä.  Onneks osa oliki lähettäny mulle vaan yhden kuvan, eikä kaks niinku aluks pyysin.  Kiitos siitä.  Myöski joistakin kattiloista vaiks on lähetettykki kaks kuvaa, oon laittanu vaan yhden.  Ja semmossiis talouksiss miss on monta karvatassuu, mun on ollu pakko jättää joku veke.  Olen pahoillani tästä, mutta kun tila ei yksinkertasesti riitä.

Sitte mullahan on ollu tapana laittaa aina synttärikuukautena niitten kissojen kuvat, joilla just silloin on synttärit.  Tääkään ei täll kertaa oikeen onnannu, varsinkaan toukokuussa, jolloin oli 13 synttärit!  Mä oon joutunu jakaa niit kuvii eri kuukausille (äiti naureskeli mulle, ett sitä se maaliskuu teettää, paljon on syntyny toukokuussa, emmätajunnu).

Sitten Jimin poppoo oli ilmoittautunu mutt ne ei oo lähettänyt määräaikaan kuvia, vaikka niit viel erikseen pyysin, joten valitettavasti nyt ei enää ne voi laittaakaan mulle kuvia, koska ne ei mahdu.  Mä joutuisin muuten alottaa kaikki alusta, jos mä sovittelisin ne viel mukaan.

Mull on vielä pientä hienosäätöö siin kalenterissa.  Äiti sano, ettei se kerkee vähään aikaan antaa mulle koneaikaa, joten kalenterin lähettäminen ei oo viel ajankohtasta, mutt kyll te viimeistään joulukuussa saatte sen.

Eli kaikille tiedoksi, ettei saa olla pahoillaan, jos oma kuva on pienempi ku jonkun toisen tai jos oma kuva on vaan yhen kerran.  Mulla on ollu moinen tassutteleminen kalenterin väsäämisessä :)  Hyvää mieltä mä kuiteski oon täll kalenterilla aina halunnu antaa kamuille :)