Vitsit!  Mä sainki perjantaiyönä hiirulon!!  Jee!!  Äiti ja isi katto jotain leffaa ja sitt mä pyysin vielä siin puolenyön aikaan vähä ulos ja isi päästi.  Ei menny montaa minuuttia, kun äiti ja isi kuuli ihme kolahduksen ja ne luuli ett katolta tippu lunta.  Samaan aikaan mä juoksin sisään ja isi sano, ettei nyt ollukaan lumesta se kolahdus, pojalla on hiiri suussa! :D  Nii, mä nappasin sen tosta seinän vierustalta!  Äiti ja isi taas kehu mua kaameesti ja mä olin onnellinen!  Mutt enhän mä sitä hiiruloo taaskaan saanu pitää, lopulta mut läntättiin makkariin ja äiti ja isi veti sen taas napaansa.  Kun mut päästettiin makkarista, siihen kohtaan mihin se hiirulo jäi oli laitettu suikalelihaa!  Hei kamoon, kai  mä nyt huomaan hiirulon ja suikalelihan eron!  En syöny.  Tai söin mä sitt myöhemmin :)  Mutt kyll oli kiva taas saalistaa!

Sitten vähemmän kiva juttu. Äiti oli ihmetelly, kun mä muutamana päivänä olin nuollu hirveesti tota mun vasenta tassuu ja sitt se rupes syynää mua tarkemmin ja ihan kilju, että mitä sulla on!  Vereslihalla sun tassu!  Mä olin niinku ett entäs sitten, höh.  No äiti siltä istumalta soitti lekuriin.  Ja arvatkaa vaan, jouduinksmä sitt lauantaina menemään!  Mutt me mentiinki täll kertaa isin kans kahestaan, kun äitill on se jalka pipi, se ei voinu tulla mukaan.

Mä jouduin siihen kamalaan peltilootaan taas!  Mä kyll isille ilmaisin, mitä mieltä mä siitä olin!  Mutt pakko se vaan oli olla siinä.  Sitt me mentiin sen lääkäritätin luokse ja mä olin taas ihan herrasmiäs, en ees hätkähtänny, kun se pisti mua ja otti multa taas verta.  Ihme touhuu.  Aina niitten tarttee ottaa mun verta, ottais iteltään jos sitä niin kaameesti tarvii.  Ja mä oisin voinu sanoo ihan ilman sitä verenimemistäkin, ett mull on kaikki ookoo, sokerit ja semmoset.  Enhän mä ees sokerii syä! 

Sitt mult ajettiin taas karvoja!  Nyt mun tassu on viel enempi paljas ku mitä se oli kun mä menin sinne lekuriin.  Höh.  Ja ei se lekurikaan tienny mistä se mun veresliha oli alkunsa saanu, se vaan selitti isille, että mua on joteski kutittannu ja oon alkanu nuolee niinku urakalla.  Okei, tänkin mä jo tiesin.  Mutt semmosta suihkutusjutskaa mä sain ja sitten antibiootteja mun tarttee syödä ja sitt mä en sais nuolla tota mun tassuu, joten mull on ihme sukkahousu-sideharsosydeemi mun jalassa. Mä en tykkää yhtään. Äiti sano, ett jos mä en anna sen tassun olla rauhassa, se laittaa mulle kaulurin.  EI KAULURIA!  Enhän mä osaa ees kävellä sen kanssa!

Onneks meiän kamerassa on akku loppu, äiti ei oo saanu musta kuvaa.  Se kyll uhkas viel ottaa ja näyttää kaikile kamuille minkä näkönen mun tassu on.  Mä en suostu!