Aiheena on oma koti.  Mä aattelin täll kertaa taas pitkäst aikaa osallistuu.  Mähän omistan tän kodin miss mä asun.  Äiti ja isi asuu tääll niinku toss palvelijoiden ominaisuudessa.  Tai no, asuhan ne jo täällä kun mä muutin, enhän mä muuten ois voinu muuttaakaan tänne, jos äiti ja isi ei ois ollu täällä.  Mutt kuiteski joka paikka täällä on mun ja tää on mun oma koti.

mun kotona sänky on mun
2062350.jpg

Hipsuhiirulomatto on mun
283426.jpg

sohva on mun
415889.jpg

sitt mull on kotona tämmönen mökkiki miss mä voin olla
173641.jpg

on mulla telttaki, tai oikeestaan kaks, miss mä voin harrastaa vaiks lentävien paistien bongaamista
119933.jpg

1742082.jpg

ja sitt lavuaarissaki voi nukkuu jos haluu
1269151.jpg

ja keittiös on mun ruokapurkit
1438466.jpg

Kyll tääll mun kotona on ihan kaikki paikat semmosii, miss mä voin olla.  Paitsi hattuhylly.  Jostain kumman syystä.