Ihan ekaks ältsisti kiitoksia Villikissalle ja Vincentille, kun ne muisti mua tällasell hianol plakaatilla!

2080950.jpg

Ja sitten.  Olen lähettänyt Karvatassujen kalenterin.  Toivottavasti kaikki te, jotka ootte mukana kalenterissa, ootte saanut sen.  Jos ette, laittakaa mulle mailia, niin lähetän.  Tänä vuonna mä en lähettänykään sitä wordina vaan kuvatiedostona.  Semmosena siihen ei tuu niin isoja valkosia reunoja tulostettaessa ja kuvatkaan ei sitt entisestään pienene.  Jos teill on jotain hankaluuksii sen kans, ilmottakaa siitäkin.  Yhelle en voinu lähettää kokonaisena, se tuli heti silt postimestarilta takas, mutt sitt mä sille laitoin sen neljässä osassa, toivottavasti se nyt on menny perille.

Toivottavasti ootte taas tyytyväisii mun tarditionaaliseen kissakalenteriin :)  Jos siin on jotain virheitä, ilmottakaa vaan niistäki, korjataan sitte.  Äkkiä mä korjaan nyt kun se jo on silleen valmis, ettei tartte enää kuvia sommitella.

Tiättekste, meille on viikonloppuna luvattu lunta!  Voi vitsit, miltäköhän se taas tuntuu pitkäst aikaa tassujen alla.  Mä meen nyt äitin kans laittaa kynttilälyhtyjä pihalle.

Kivaa viikonloppua kaikille!